"Terdampar jauh dihempas badai ku hanyut, Hati merintih terkunci mulut membisu, Perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya, Liku ranjau ku tempuh dalam mencari jawapan. Di sudut kecil hatiku sering berkata, Apa yang terjadi ada hikmah sebaliknya, Ku beranikan diri menongkah arus yang deras, Demi hari esok ku relakan. Walau tiada tangan menghulur, Kan ku tetap berdiri teguh ku bangkit semula, Tuhan... hanya engkau mengerti, Perjalanan hidup seorang insan." Salma

Thursday, July 21, 2011

Just le me be alone.

source: http://franklyclueless.tumblr.com/

Orang kata “kalau sakit carilah ubatnya”

Saya setuju.

Namun, bagi saya andai sememangnya tiada ubat untuk penyakit itu atau masih belum ketemui sehingga saat ini, jauhkan diri daripada perkara-perkara yang akan menambah-burukkan kondisi penyakit itu.

Jadi, suka saya luahkan di sini. Bukan saya membenci, bukan saya tak sayang lagi, tetapi kamu, kamu, kamu yang saya sayang telah menambah luka dihati saya.

Jadi, biarkan saya sendiri mencari ubat luka ini. Kerana saya tak mahu terus terluka. Takut kelukaan itu akan mengundang virus BENCI dan menelan semua KASIH-SAYANG.


Just let me be alone.

No comments: